Kredi Kartı Güvenliği
- Kartınızı ve şifrenizi kimseyle paylaşmayın. Kartın üzerinde veya cüzdanınızda yazılı olarak bulundurmayın.
- Yakınlarınızın kredi kartınızın olanaklarından yararlanmasını istiyorsanız, onların adına ek kart alın.
- Kartınızın kaybolduğunu veya çalındığını fark eder etmez, Alo Garanti Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333'ü arayın.
- Ödeme yaparken kartınızı gözünüzün önünden ayırmayın.
- Kartınızın arkasında yer alan imza bölümünü hemen imzalayın.
- Eğer henüz şifrenizi almadıysanız; Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333 ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı aracılığıyla şifrenizi alın ve alışverişlerinizi şifreniz aracılığı ile yapın.
- BonusFlaş'tan "Yeni Kart Şifresi Al" butonuna basarak alabilirsiniz.
- Kart numaranızı, son kullanım tarihini ve kartın arka yüzündeki güvenlik kodunu kimseyle paylaşmayın. Kartın ATM'de alıkonması halinde, hemen şubeye başvurun ya da Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333'ü arayın.
- Sanal ortamdaki alışverişlerde sanal kart kullanmayı ve SSL sertifikalı işyerlerini tercih edin.
- Kartınızı uzun süredir kullanmadıysanız, yerinde olup olmadığını kontrol edin.
- Kimlik kontrolü güvenliğiniz içindir. Her alışverişte muhakkak kimliğinizi gösterin.
- Şifrenizi (PIN) kimseyle paylaşmayın, ve kimseye göstermeden girin. Şifresiz işlemlerinizde imzaladığınız slibin size ait olduğunu ve yazılı tutarı kontrol edin. Kartınızın arkasında yer alan imza bölümünü hemen imzalayın.