Yurt İçi Seyahat Sigortası
Sizin için özel olarak düzenlenmiş Yurt İçi Seyahat Sigortası ile güvence altındasınız!
Shop&Fly Gold ve Platinum’un sunduğu Yurt İçi Seyahat Sigortası ile seyahatiniz boyunca güvence altındasınız!
Nasıl Yararlanabilirim?
Teminat şartlarından herhangi birisini gerçekleştirdiğiniz takdirde, 0216 622 24 24’ü arayarak gerekli bilgileri paylaştığınızda, ücretsiz seyahat sigortanız tarafınıza mail olarak en kısa sürede gönderilir.
Seyahat iptallerinde, kart sahibinin hastalanması, sürekli sakatlığı, 1.derece yakın akrabasının vefatı, hastalanması ya da sürekli sakatlığı, zorunlu karantina, teknik arıza, kötü hava şartları, isyan ve grev durumları 1.250 Euro'ya kadar sigorta kapsamı içindedir.
Seyahatin iptali durumunda önceden ödenmiş ve iadesi alınamayan seyahat biletlerinin ve/veya konaklama ücretinin iadesi için sigorta teminatı, taşımacı firmadan ya da sorumlu yerlerden gerekli yazıların alınmış olması şartı vardır.
Kapsam deniz, hava ve kara yolu ile yapılan seyahatlerde, (toplu taşımada) geçerlidir.
Taşımacı firmanın neden olduğu iptallerde oluşan masraflar, öncelikle taşımacı firmadan talep edilecektir. Sağlık sorunları dolayısıyla yapılan iptallerde seyahatin iptalinin gerekliliğinin doktor raporunda belirtilmesi gerekmektedir.
Kapsam Dışı Haller:
1) Masrafların ilk 50 Euro'su
2) Doktorun onay vermemesine rağmen yapılan seyahatler
3) Taşımacı şirketin veya acentenin iflası, kapanması
4) Tehlikeli sporlar nedeniyle oluşan yaralanmalar
5) Tıbbi nakil veya cenaze nakli dolayısıyla oluşan iptaller
6) Daha önceden var olan hastalıklar
Hasar durumunda kart sahibinden istenen evraklar:
1) Genel Hasar Talep Formu’nun, Seyahat İptali Formu’nun gerekiyorsa Tıbbi Tasdiknamenin doldurulması (bu formlar hasar halinde Logo Kart Hizmetlerinden talep edilir),
2) İptal nedeninin resmi makamlarca veya hava yolu şirketi tarafından belgelenmesi,
3) Ödenen paranın acente/havayolu şirketi/otel tarafından geri iadesinin yapılmadığına dair mektup,
4) Acenteden veya taşımacı firmadan alınan, iptal nedeniyle yapılan kesintileri gösteren ayrıntılı fatura,
5) Seyahat biletlerinin kopyaları (gidiş-dönüş ve varsa ara parkurlar)
6) Teminat Şartları’ndan en az birisini yaptığını gösteren, kart hamilinin adının ve açık adresinin bulunduğu Kredi Kartı Hesap Özeti
Yurt içi seyahati sırasında, toplu taşımayı gerçekleştiren firma tarafından kötü hava şartları, teknik arıza, veya grev nedeniyle uçağın tarifeli (taşımacı firmanın kart hamiline verdiği seyahat programında belirtilen ) kalkış saatinde yaşanacak gecikmelerde ilk 6 saatten sonra maksimum 100 Euro’ya kadar sigorta kapsamı dahilindedir.
Kapsam deniz, hava ve kara yolu ile yapılan seyahatlerde, (aynı sefer sayısı ile yapılan toplu taşımada) geçerlidir.
Kart hamilinin devamlı ikametinden hareketle yurt içinde yaptığı gidiş ve dönüş yolculuğu esnasında meydana gelen gecikmeler sigorta kapsamındadır. Toplu taşımayı gerçekleştiren firmadan gecikmeyle ilgili gerekli yazıların alınması gerekmektedir.
Gecikmeli kalkış sigortası kapsamından faydalanabilmek için yolcunun check-in yaptırmış olması ve orijinal bilet üzerinde belirtilen seferin kalkışının gecikmesi gerekmektedir. Aynı olay için yolcu sayısına bakılmaksızın maksimum teminat tutarı ödenir, kişi başına ödeme yapılmaz.
Kapsam Dışı Haller:
1) Gecikmelerin ilk 6 saati,
2) Uçağın kalkışındaki gecikme nedeniyle aktarma uçuşlarının kaçırılması,
3) İptal olan seferler,
4) Yolcunun, uçuş numarası ayrı olan bir uçağa alınması
5) İkamet edilen şehirden çıkış veya ikamet edilen şehre dönüş yolculuğu dışındaki ara parkurlarda meydana gelen gecikmeler,
6) Zamanında check-in yaptırılmaması veya gerekli evrakların yanında bulundurulmaması nedeniyle oluşabilecek gecikmeler,
7) Resmi kuruluşların engellemesi nedeniyle oluşabilecek gecikmeler.
Hasar durumunda kart sahibinden istenen evraklar:
1) Genel Hasar Talep Formu’nun ve Bagaj&Seyahat Gecikmesi Formu’nun doldurulması (Bu formlar hasar halinde Logo Kart Hizmetlerinden talep edilir)
2) Taşımacı şirketten alınan, uçağın tarifeli kalkış ile gecikmeli kalkış saatini ve gecikmenin nedenini belirten bir mektup
3) Check-in yapıldığını belgelemek üzere boarding pass kopyaları
4) Seyahat biletlerinin kopyaları (gidiş-dönüş ve varsa ara parkurlar)
5) Teminat Şartları’ndan en az birisini yaptığını gösteren, kart hamilinin adının ve açık adresinin bulunduğu Kredi Kartı Hesap Özeti
Kart hamilinin devamlı ikamet ettiği şehrin en az 150 Km dışına yapacağı yolculuğunda bagajının 6 saatten fazla gecikmesi halinde, toplu taşımayı gerçekleştiren firmadan gerekli yazıların alınması şartıyla maksimum 100 Euro’ya kadar sigorta kapsamı dahilindedir.. Kapsam deniz, hava yolu ile yapılan (toplu taşımada) seyahatlerde geçerlidir.
Geciken bagaj veya yolcu sayısına bakılmaksızın olay başına maksimum teminat 100 Euro'dur. Başvurunun bu teminat altında değerlendirilebilmesi için bagajın yolcuya gecikmeli olarak teslim edilmiş olması gerekmektedir.
Kapsam Dışı Haller:
1) Gecikmelerin ilk 6 saati
2) İkamet edilen şehre dönüş yolculuğu esnasında meydana gelen gecikmeler
3) Ara parkurlarda meydana gelen gecikmeler
4) Taşımacı firmadan ilk 24 saat içinde bagajın geciktiğine dair belgenin alınmaması
Hasar durumunda kart sahibinden istenen evraklar:
1) Genel Hasar Talep Formu’nun ve Bagaj&Uçak Gecikmesi Formu’nun doldurulması (Bu formlar hasar halinde Logo Kart Hizmetlerinden talep edilir)
2) Taşımacı şirketten bagajın geciktiğine dair alınan belge (24 saat içinde alınması gerekmektedir)
3) Taşımacı şirketten alınan, bagajın saat kaçta ve hangi tarihte teslim edildiğini gösterir nitelikte bir belge
4) Seyahat biletlerinin kopyaları (gidiş-dönüş)
5) Teminat Şartları’ndan en az birisini yaptığını gösteren, kart hamilinin adının ve açık adresinin bulunduğu Kredi Kartı Hesap Özeti